joi, 13 martie 2014

Visine

Desi poanta era veche ... am reauzit-o curand  la inegalabilul BRomania. Omul e genial chiar daca unele din glumele sale sunt vechi si unii din noi le stim din perioada copilariei. Sa traducem " sunt la dieta de visine - //// vi si ne futem pana slabesc ", unora poate li se pare vulgar , unora nu, important este "slabim sau nu ? ". Care e defapt subiectul ? SEX !!!! traim intr-o societate in care sexul nu este doar Tabu ci o forma de viata !  Indiferent de probleme, indiferent de suparari sau bucurii  ... totul ajunge la SeX . Si daca tot am ajuns la subiect .. Intrebare ??? de ce te paraseste iubitul/a chiar daca esti oke , intrebarea mea este  ... cand el sau ea iti face curilingus sau sex oral... ii returnezi favoarea ? Nu va inselati chiar daca unii ne mintim in privinta inportantei sexului toata lumea gandeste la fel, daca eu iti ofer placere ofera-mi si tu in aceeasi masura. Serviciu contra serviciu... fara nici o execptie. Multi , baieti , fete ,nu accepta  sau nu recunosc ca ofara sex diferit decat cel normal partenerului, sau oricarei peroane cu care isi petrec noaptea respectiva; sexul nu este o necesitate ... este o placere care nu poate atinge macar baza perfectiunii . Un subiect pe cat de simplu , format din 3 litere , o singura vocala , pe atat de  complicat precum fizica .....


Totusi afirm ... Sunt la regin De VISINE ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu