miercuri, 19 martie 2014

Declaratie ! Pentru tine

De fiecare data cand ma trezesc,
Imi aduc aminte de tine,
Te privesc,
Te ating,
Te deschid.

Beau cafeaua alaturi de tine

Ma gandesc ce as putea sa iti mai fac,
Sa ne intelegem fara sa tip la tine
Cand nu faci ce vreau eu
Repede vreau eu
Sa avem o relatie bazata pe incredere si lucru in echipa.

Oricum stii ca eu tin mult la tine

Stiu ca te chinui cateodata :(
Si ma port de parca nu imi pasa
Dar ..
Imi ocupi jumatate din zi
Si nu ma plang
In unele zile te vreau
Si mai mult
Si mai mult....

Tu imi arati lumea dincolo de granite
Imi hranesti creierul cu informatii
Si cateodata cu prostii
Dar nu ma plang ....

Ma ajuti la scoala
Si ..
Facem temele impreuna

In weekend lucram cot la cot
Inhalam acelasi fum
Ne murdarim de aceeasi mazga
Ne distram la fel
Intelegem aceeasi muzica
Si Poate .... Cateodata chiar daca nu vrei
Bem din Acelasi pahar

Adormim impreuna,
Deobicei adorm eu primul
Iar cateodata,
Fara ca tu sa inchizi vreun ochi toata noaptea
Ma astepti pana dimineata sa fac ochi

Iti Multumesc Dragul meu Laptop !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu